Dé ZZP-administratie specialist in Nijmegen en omstreken!

Begonnen als administratiekantoor en in de laatste jaren uitgegroeid naar volwaardig financieel dienstverlener. Dát is de stap die wij voor u hebben gezet om u als klant nog beter van dienst te kunnen zijn. Want hoe fijn is het als u, naast uw administratievragen, ook bij ons terecht kunt voor andere financiële zaken, zoals bijvoorbeeld uw verzekeringen, hypotheek en kredieten?

Mijn naam is Marc Kramer, eigenaar van Kramer Financiële Dienstverlening, een eigenzinnig, dynamisch, jong maar ruim ervaren administratiekantoor dat zich volledig richt op de kleine zelfstandige ondernemer.

Wij gaan de administratie makkelijker voor u maken, beloofd! Wij zullen alle zaken zoveel mogelijk in ‘Jip en Janneke’ taal aan u uit te leggen, zodat lastige zaken voor u makkelijker te begrijpen worden.

Tijdsbesparing en automatisering staan bij ons hoog in het vaandel, zodat u zich maximaal kunt richten op het ondernemen.

Wat kunt u van ons verwachten:

  • Persoonlijk contact
  • Volledige verwerking van uw administratie
  • Automatisering en digitalisering van uw administratie
  • Een forse tijdsbesparing voor de ondernemer
  • Verwerking van al uw belastingaangiften
  • Verstrekken van een uitgebreide jaarrekening
  • Tussentijdse inzage in uw administratie
  • Onbeperkte ondersteuning bij ondernemersvragen

Wij kunnen uw gehele administratie al verzorgen voor een vast tarief vanaf €74,95 per maand!